Matte växer och ny vinterjacka

Var ett tag sen igen. Igår var jag och matte i Karlstad hon skulle på en mässa efter det åkte vi till djuraffären där jag skulle få välja vad jag ville. Fasnade för en grisknorr och lite annat godis. (Farmor om du läser detta hoppa över följande två rader!) Sen tyckte matte att jag var dax för en ny vinterjacka så det var vi tvugna att titta på vi hittade en svart med pälskrage ur hurttas nya vinterkollektion. Super snygg blev jag kommer bilder inom kort.



Sen så har jag och matte börjat på vårat nya jobb så nu har jag blivit kontorsråtta:). Men det är bara några förmiddagar i veckan så matte jobbar som vanligt kvällar och helger. Men från december ska jag och matte vara lediga i två hela månader innan min lillebror eller lilla syster kommer i februari. Så då måste jag tydligen flytta till farmor ett par dagar när matte och husse är på sjukhus och "får" vår nya familjemedlem.
Kommer bilder på mig och mattes växande mage får det bli i nästa inlägg.


Kommentarer
Postat av: sara och santos

Åh, den vill jag med ha till santos, ursnygg och praktisk!

2009-10-30 @ 16:41:23
URL: http://saantos.blogg.se/
Postat av: "farmor"

ojojoj, ja tror snart du har mer kläder än va ja har, Nemo..

2009-11-01 @ 17:07:48
Postat av: Cizzi o Zach

Haha, Zach har typ en lika dan fast annat märke o så är den röd :) Men samma modell :P

2009-11-01 @ 21:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0