Tröst av matte och hus titt

Igår fick vi ha hemma kväll för att trösta matte som fått ett jätte jobbigt besked och inte var i skicka att jobba. Efter en jätte godis påse och massa pussar från mig och Milo och kramar från husse slutade hon iaf att vara ledsen. Så idag sov vi till 10 åt lite frukost, gick till husses garage. Där ifrån åkte vi ut till tveta där vi gick en långis till innan människorna skulle äta. Sen åkte jag, Milo, matte, husse och morfar för att kolla på ett hus till mig, matte och husse. Vi fick tyvärr inte föjla med in men fick kolla på ut sidan det var en jätte stor gräsmatta som skulle vara perfekt för mig och garage till husse jag tyckte att det verka super bra så nu är det upp till matte och husse:). Jag hoppas och hoppas.

Kramis


Milo


Jag

Hej å vink  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0