Tjockis Maja

Igår åkte jag, Milo och matte till kil för att köpa lite förskfoder till Milo eftersom matte och Ingela tyckte att han va på tok för smal. Mig där emot tyckte de var lite för rund så mig har matte minskat mat mängden på:(. Livet är inte rättvist! Men det var väldigt trevligt att träffa alla kompisar och leka. Maja hade blivit en riktig lite tjockis men blev väldigt glad över att se mig. Idag var vi med ut i stallet båda två och sen gick vi ut med brudarna skorpan var tvungen att va kopplad då hennes GPS inte är inkopplad men jag, Milo och Smulan fick springa lösa så nu är vi jätte trötta och ligger i varsin soffa och tuggar tjurmuskel.

    
hej å vink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0