Kvällen hos Pingla

Kvällen har vi (jag och Milo) spenderat hos Pingla. Vi åkte dit när matte skulle till jobbet och husse skulle ut och ploga snö. Vi började med att gå ut och kolla läget i ca 2 timmar på vår lilla tur träffa vi en "lurvtuss" och Pinglas syster Mika. Så de var vi tvungna att skälla ut tyckte Milo och jag var inte sen att hoppa på:). Sen gick vi in och lekte tills de va dax att gå hem.
När vi kom hem upptäckte vi att matte hade glömt köttbulle paket på bordet som hon haft som muter när vi fick manikyr förut. Hehe det kunde ju inte bara stå där och bli dåligt så när matte va på toa hoppa vi upp på bordet och slängde i oss köttbullarna som var kvar.... mmmm de va gott vill ja lova så nu har jag lagt mig på min mys fäll med ett ben och Milo har lagt beslag på matte i soffan. Så god natt och sov gott alla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0