Korv grillning och hus titt igen

Igår var jag, Milo, matte och husse och kolla på huset igen och denna gången fick vi oxå följa med och kolla, inte inne tyvärr men vi kollade in gräsmattan och verandan looking good!:) Men före det så träffade vi Ingela och Jenny med Shelina, Cindra och min favorit Tindra. De var på väg ner till Malmö på en utställnng. Sen åkte vi till grums med Milo där vi mötte upp hans mormor. Då det blev lite krångel i fredags så han fick en dag till och de gjorde inte oss något. Sen åkte vi ut till tveta och åt en massa god saker. Idag sov vi länge sen åkte vi till tveta och började med att gå en långis i skogen. Sen red matte medans jag, husse, Felix och Fredrik förbredde inför grillningen.

Frukost och lite mys på verandran
Matte och Milo i vår solen
Matte ute och rider
Grill dax
Jag och Smulan hoppas på att Fredrik ska tappa korven
Jag ute på span
Grabbarna grus


Hej och Vink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0