Kalas för Felix

Idag har jag matte och husse vart i tveta hela dagen eftersom vi skulle fira mattes bror Felix som fyller 21 i morgon Grattis säger vi igen. Dagen har bestått av äta mat och vara ute och gå så nu ligger jag i soffan brevid matte och vilar ögonen lite:). På lördag får jag brud besök säger matte om inte hennes husse ångrar sig. Men blir de som planerat lovar jag ta han om din prinsessa på bästa tänk bara sätt:). Så nu lägntar jag som bara den på att de ska bli lördag. I morgon ska vi tydligen gå upp tidigt eftersom matte ska på massage men det får vi att se va det blir med;).

Nemo hälsar på Tora

Wiiiieeeiiii!

Snyggingen!

Smulan

Full fart på skorpan

Kommentarer
Postat av: Madde

Hahaha jävla skön bild när han hoppar :P

2009-03-30 @ 16:34:23
URL: http://madsown.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja det va synd men kände verkligen att jag inte hade råd och så :S Trist som fan! Tack så mycket det är min styv syster som gjort iordning sidan :) Kram

2009-03-31 @ 00:28:07
URL: http://madsown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0