FF och 1års kalas

Ojoj den här helgen har det vart full fart. Började med att matte och husse lämnade mig hos farmor och faster Pingla på lördags morgon för att sedan åka till husses faster i Borlänge. Där var det tydligen party party vi tänkte låta bilderna prata för sig själva;).
Det ser ju ganska lugnt ut iaf:)

Oj va hände här??




Hemma i säffle hade vi det hur bra som helst med långa promenader och god mat bland annat plankstek:).
Sen när matte och husse kom hem på söndagen hade vi förbrett för Pinglas ett års kalas med massa ballonger, kaffe och så klart tårta:). Grattis igen Pingla och tack för en trevlig trevlig helg det har vart toppen och förlåt för att jag öppnade alla dina paket;(.
Pingla fick besök av gri.. Ne förlåt de va vist Pinglas husse:)

Jag öppnar Pinglas paket

Pingla prov smakar

Jag med:)

Tårtan

Är det inte dax för fika nu?


Hej och vink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0