BRUDAR!!

Hello nu har Milo vart här i 2 dagar och i natt sov vi hela natten. Det är mycket mer än vi sov första natten då herja vi så mycket att husse flytta ut till soffan och matte fick sova hela 2 timmar så när matte åkte ut hästarna och tog med sig Milo passade jag på att krypa ner hos husse och sova ett par timmar till:). Sen när matte och Milo kom hem hade de med sig mattes syster Flis. De sprang upp och hämtade de tre KKK:na Kamera, Köttbullar och Koppel och så klart de stora N:et Nemo. Vi mötte upp Pingla med husse och Matte och Shelina och Tindra med matte på parkeringen. Så åkte vi ut till ett ridhus där Puma och King  med matte och mini matte vänta på oss. Ojoj va kul vi hade började med att träna lite lydnad, IPO och utställning jag och matte och Milo med Flis sen bytte vi människa. Sen det sista släpptes vi alla utom Puma och King som tyvärr fick gå ut. Sen åkte jag, Milo, Shelina och snyggingen Tindra som jag verkligen klicka med:) hem med Flis och sedan hem till mig för att leka lite till, mysa, försöka sno lite mat från människorna och så klart stå en massa modell:(. Att de alrig tröttnar!









Hej å vink!

Kommentarer
Postat av: Robin och Linn

åh va bra att milo sov lite mer andra natten:) vi längtar efter honom som bara den trots 40 grader i luft och 30 i vattnet :) jätte fina bilder på alla hundarna också.. pussa milo från oss

kramar robin och linn

2009-03-09 @ 10:16:47
Postat av: Ingela

Halloj i stugan!

Tusen tack för ytterligare en supertrevlig dag.

Ni är för goa alla både fyrbenta och tvåbenta.

Var så säker på att vi kommer tillbaka.

Tack för att ni tar så väl hand om Milo

Kramis Bananis!

2009-03-09 @ 21:18:43
URL: http://andeless.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0