Trevlig dag i vänersborg!

Nu ska vi reda ut lite saker här matte är inte med barn så nu kan farmor andas ut och Lena sluta fundera:) de som skulle diskuteras var om det fanns tid för en lite svart tik hemma hos oss men hur matte och husse än har funderat så har de inte lyckats lösa de vart vi skulle vara när husse jobbar över och matte är på jobbet. Men vi hoppas på att någon gång finns de en liten tös även till oss. 
Idag har matte vart med mina älsklings mini brudar Shelina, Maja och Tindra i vänersborg på utställning så vi säger grattis till Jenny och Tindra + Ingela till deras första CERT! När de skulle släppa av matte var de med in en sväng för att hälsade på mig och ingen var ju gladare än jag mina favo brudar är alltid lika välkomna!
På tal om något helt annat så drog matte me mig till vet stationen härom dagen hur hispig som helst en helt vanlig dag me matte Amie Proper me andra ord! För att jag hade bete av en tand det tog max 2 minuter så var det fixat men jag vet inte hur många gånger på de 2 minuterna som matte han och säga att hon trodde jag skulle dö. Ja det är inte lätt att leva med denna hel nervösa människa. Men jag tror inte jag skulle klara mej utan henne heller för när hon vart borta mer än 5 minuter går min värld under och jag sitter och gnäller vid dörren tills hon kommer hem! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0