Helgen hos farmor

Den här helgen har jag vart hos farmor, Pingla och Kent för matte och husse har vart på lastbilsutställning och vist har jag haft det bra det är inte det men det är inte samma sak som när de är hemma. Ni kan tro jag blev glad när farmor körde hem mig igår och jag hittade matte i köket med en ny mjukis och massa tuggben till mig, jag viste inte vart jag skulle ta vägen. I morse när vi vaknade hade matte fått världens dunderförkylning men gick ändå till jobbet men imorgon blev hon sjukskriven så imorgon ska jag bara mysa och vara go mot henne för de behöver hon nu.
Sen så vill vi säga grattis till mattes bror som köpt sig en lägenhet i dag och så vill vi säga jätte grattis till min älsklings brud Maja som nu har tagit det sista certet och där med är champion! GRATTIS säger vi till Ingela, Jan och Maja och så klart till Felix och hans nya lägenhet.

Jag väntar på matte och husse


Jag och min älskade Maja


Jag säger till Amira som störde mig och Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0