Nytt år och Eddie

2008-12-31


Ja så var det nytt år. På nyår var jag matte och husse först hos Smulan och Skorpan där vi alla åt middag och hade mycket trevligt. Matte upptäckte att hon var en naturbegåvning på guitar hero=). Sen var det dax att åka till Pingla och skåla in det nya året och precis när det var dax att hälla upp skumpan kom jag och pingla på att det var akut ut=). Men vi var ju inte sugna på att komma in när det skulle skålas det var ju mycket roligare att titta på alla färger som flög uppe i luften.
 

Finn 3 fel

Mys

Lektanten Lena

Ok ingen mer skumpa till farmor!!




2009-01-01

På nyårsdagen åkte jag matte och husse på en lite Pinneträff för att träffa Yoda och och Crux med matte Ida från stockholm jätte söta hundar och mycket trevlig matte. Jag skötte mig jätte bra till att börja med. Men sen kom det en tant och gick  förbi, och när Crux sprang iväg för att kolla vad det var så kunde jag inte hålla mig och fick väldigt mycket knäck i öra så jag hörde inte någonting när matte stod och skrek efter mig=). Här kommer lite bilder.

Sötingen Yoda

Nemo och Crux




2009-01-15

Idag ska Eddie flytta till sin nya familj han har bott hos oss i snart två veckor och är en brun Dobermann hanne på 6år. Vi har vart hans akuthem tills djurskyddet hittat ett nytt hem till han. Så vi önskar Eddie och hans nya familj lycka till! Vi kommer sakna honom jätte mycket för han är en helt underbar hund. 
 













 

Kommentarer
Postat av: iDa

Vilka fina bilder, framförallt när man ser pinnarna fara iväg i full fart bort från oss ;)

2009-01-16 @ 17:50:15
URL: http://idsling.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0