Inventering:)

Idag hade matte med syster inventering av mina halsband, koppel och "Kläder".
De kom fram till att jag hade:
15 halsband
12 koppel
21 täcken "bara":)
Husse sa bara inga mer täcken och blängde lite surt på matte och med lite snabb matte räkna han ut att det var några tusen i min garderoben:).
Annars är det ganska lugnt var ute och gick en sväng med Puma och King idag nu kan jag och King vara ute och gå tillsammans utan att vilja döda varann och det tycker matte och Anki är jätte bra. För matte påstår att jag inte skulle ha en chans mot King som är en full vuxen Dobermann hanne men jag tror inte matte förstår va stor och stark jag är:).

Ha det så länge
 

Kommentarer
Postat av: "farmor"

ja du Nemo, å snart är vårkollektionen här! yippie!!

då ska vi shoppa mer eller hur?

2009-01-30 @ 22:39:12
Postat av: cizzi

Bara 21täcken ;) Men han ä ju så liten, behöver många täcken =P

2009-01-31 @ 08:45:13
URL: http://saffletjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0