Eddie har flyttat och Pinne träff:)

Hej hopp här händer det saker:). I onsdags var jag, matte, Eddie, Puma och Anki ute på promenad skit fränt tyckte jag som fick springa lös inte lika fränt tyckte matte när jag fick vittring på tre älgar:). När de väl hittat mej fick jag gå kopplad resten av turen:(. Matte är så nervig jag hade ju sten koll på både matte&co och älgarna.

Jag Anki Puma

I lördags flyttade Eddie till sitt nya hem det är väligt tomt utan lill killen:( men väligt mycket mer plats i sängen:). I går ringde de till husse och berättade att han hade fått sig ett bad och att han hade sovit hela natten så nu hoppas vi att Eddie får bo kvar så han inte behöver flytta på sig någon mer gång vi önskar dem lycka till med sin nya super mysiga familje medlem:)!

Eddie i sängen


Eddie kastar snöboll lr var det Flis som gjorde de kanske?:)

Igår var jag matte och husse och hälsa på Ingela och Jan på Andeless i Kil de hade en liten kennelträff för alla Andelessare och blivande:). Tyvärr var det många som hade fått förhinder så det var bara Charlie med Anna och Magnus och Rocky & Liam med sin matte Heidi som vi träffa för första gången idag mycket trevliga. Speciellt Heidi som hade med sig kycklingvingar till alla oss vovvar förutom Maja som för hoppningsvis (vi håller alla tummar) är dräktig. Tyvärr hade matte glömt sin väska även denna gång så vi kunde inte hundnappa Maja denna gången heller:( men om det går som planerat kanske vi inte behöver det*jippie* tack Ingela och Maja som lyckats mjuka upp husse lite:) nu håller jag och matte klor och tummar på att han INTE ändrar sig.

Matte och lilla Maja


Va ser husse och Maja tro?


Sötaste Majan som finns;)


Kyckling som Heidi hade med sig


Ute på promenaden





Kommentarer
Postat av: Ingela

Tack själva! utan er blir det ju inga träffar=)

Jag hade dessutom stenkoll, inget hundnappande av Maja hade varit möjligt, ha ha!

Kramis

2009-01-26 @ 06:08:34
URL: http://andeless.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0