Snö, snö och snö

I Söndags fyllde mattes lillsyrra 13 så vi var ute i tveta på lite kalas. Mycket mat blev det och så klart lite mys med hennes marsianer tyvärr säger matte att jag bara får se INTE röra... typiskt:( de är ju så söta och jag vill bara smaka lite på dem:).

Vist är han söt Bullen tyvärr har vi inte någe kort på den lilla

Sen efter maten var det meningen att jag matte och husse skulle och kolla om vi hitta något bra ställe som vi kan bygga vår egen koja på men precis när vi ska sätta oss i bilen så ringer husses telefon och han ska ut och salta:(. Men jag och matte gav oss ut och vi tror vi hitta ett ställe som vanligt hade matte med sig kameran.
Tar man bort "lite" vass så kan det nog bli bra:)
Ett + är att vi inte behöver skaffa båt den finns reda på plats;) inte så sjö säker men man kan inte få allt!

Som sagt inte helt sjö duglig:)

Jag på spaning

Nu är vi lediga i två dagar så då ska vi (jag och matte) mysa, gå långt om vädret är ok, sova , äta gott och städa för på Söndag får vi fin besök:). Ledtråd 2 2-benta och 2 4-benta (brudar)...Yes!
MYS<3

Kommentarer
Postat av: cizzi

Bygga bo? Va skoj =) Mys vovve!

2009-02-19 @ 09:44:15
URL: http://saffletjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0