Sover över hos Pingla

Idag har jag haft fullt upp hela dagen. Började med att uppvakta matte med massa pussar är ju faktiskt inte alla dagar hon fyller 7 år närmare 30;). Sen åkte vi ut till tveta där jag hjälpte morfar med lite trädgårds arbete:).

Jag lovar jag har inte ställt till med allt men lite;)
 
Sen åkte vi och hämta upp Pingla och farmor för att greja lite i huset jag har vart till sådan nytta så. Efter ett par timmar var det dax för våffler hos Pingla och där blir jag kvar över natten. Vet inte hur matte ska klara sig utan mig?

Matte: Saknar min lilla gris som bara den fattar inte hur det kan bli sådant tomrum efter en sådan liten skrutt. Hur kan han ta så mycket plats.

Kan man annat än älska denna kille?


Kommentarer
Postat av: "farmor"

Din lille "juvel" parkerade under mitt täcke inatt, morronpromenad mat & fullt ös på baksidan har vi hunnit med. kramkram!

2009-04-17 @ 10:40:35
Postat av: Anna-Karin Edlund

Hej. Tack för senast, så himla kul att träffa dig.

Vilket fint hus ni köpt!

Jag höll på att skratta mig fördärvad när jag läste om natten på hotellet, skulle vilja se Ingelas min haha.

Vilka fina bilder du har på din superfina kille Nemo.

Självklart får du länka till mig.

Hoppas vi träffas snart igen.



Kram A-K

2009-04-17 @ 12:31:35
URL: http://www.dptjejer.blogspt.com
Postat av: Frasse med flock

Hej!

Är ni intresserade av pinneträff? Kolla länken från min pinne-forumet:

www.mitt-forum.com/minpinne/viewtopic.php?t=4485



Ha det bra!



Frasse med flock

2009-04-20 @ 11:00:51
URL: http://mdfranz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0