Nemo i stor staden

Idag gick jag och matte upp tidigt igen kan INTE förstå meningen med detta? Nere på parkeringen stod farmor och väntade. Så bar det av till de big city hehe. Jag och matte släppte av en lite lätt nervös farmor på sjukhuset så åkte vi vidare första stoppet blev Mc donalds för matte skulle ha en kaffe. Sen var det min tur att ha lite kul jag fick gå in i två affärer och välja precis va jag ville så i första fastnade jag för kycklingstruparna och några mjuka kött godisar och en liten present till farmor. Andra affären blev det en jätte super god oxklöv och torkad lever mmm jamy:). Träffade jätte trevliga tvåbenta i båda affärerna som bjöd på klappar och godis. Sen kommer de bästa på hela dagen jag och matte åkte till kil. Jag fick träffa mina älsklingar Maja , Shelina och Cindra. Passade på att visa mina rymmar konster för att impa på brudarna tror det gick hem ;). Matte passade på att mysa lite med valparna innan vi skulle åka och hämta en farmor med nya hjullager men de måste missat att smörja dem för hon gick väldigt knackigt:). Imorgon blir de minsta möjliga är så trött efter dagens alla påhitt.


Voff å moff

Kommentarer
Postat av: "farmor"

sååå sööta å gosiga!! Tack för sällskapet & hjälp igår Nemo/Amie!!! Snart är ja lika snabb igen...

2009-04-09 @ 11:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0