Matte är min bara min!

Idag har jag vart med matte hela dagen . Först åkte vi ut till tveta fixade i ordning stallet när det vart klart åkte vi till Pingla och farmor för lite lek. Men jag hade andra planer för sitter jag i mattes knä kan hon inte rymma ifrån mig. Å vet ni vad det funkade hur bra som helst hon försvann inte ifrån mej en enda gång:) eller jo en gång när hon satte mig bak i bilen men då lyckades jag rymma fram och sätta mig i hennes knä. Men lyckan varade inte länge för då lyfte hon bara bort mig och gick in för att hämta pärmar med tapet prover i så hon försvann inte så länge. När vi kom tillbaka till farmor och Pingla och människorna satte sig ute med de hem lånade pärmarna passade jag på att leka lite för jag förstod ju att hon inte skulle åka utan mig när de var så upptagna med att diskutera vad som skulle passa vart osv. Nu ska jag sova och jag hoppas på en lika trevlig dag i morgon.

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Edlund

Du är klok du Nemo.



Spännande att välja tapeter till nya huset.

2009-04-22 @ 22:29:19
URL: http://www.dptjejer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0