Hemlig gäst och 75 års kalas

I lördags morse ringde mattes telefon alldeles för tidigt och så försvann hon i säkert 15 minuter:(. Men vet ni vad hon kom tillbaka med Shelina Jan på kennel Andeless lilla ryska prinsessa. Ojoj va glad jag blev men det ändrades ganska fort när hon sprang och hämtade ett av MINA tuggben och la sig hos min husse va är det för stil?? Så när jag skulle ta tillbaka MITT tuggben blev hon skit sur och jag kom inte i närheten.


När hon hade ätit upp halva benet tyckte matte och husse att vi skulle gå ut och så vi var ute i nästan en timme jätte kul att slippa gå själv mycket roligare att ha en kompis.


Sen var vi ute en sväng till på stan denna gången eftersom husses mormor fyllde år så var vi ute och tittade efter en present. Vi fick vara utanför med matte oj va komplimanger vi fick båda två:). Sen åkte matte ut till tveta och vi var hemma med husse och det enda vi gjorde va att mysa och mysa och mysa lite till o vi sov nog lite oxå:). 
Sen var det dags för kalas shelina var bara med en liten stund då Ingela kom och hämtade henne redan efter en timme. Så då kom min andra respektive Pingla men jag satt mest i mattes knä och leta efter mat och till slut gav de utdelning. Då fick jag en liten kött dit och en tårtbit.


Sen igår var vi och kollade på huset igen på vad som skulle vara kvar när vi flyttar in och så. Jag kollade bara trädgården även denna gång men igår tittade jag och märkte ut mitt nya revir:). Sen åkte vi hem och satte oss i solen och myste. Vi var oxå ute och gick en liten sväng med Pingla i det fina värdet.
 
Hej och vink!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0