Glass i solen

Igår var jag matte och Flisan och åt lite glass i solen. Jätte mysigt sen gick vi hem och lagade lite mat. Idag när vi skulle hämta Flisan på skolan var jag och matte lite tidiga så vi tog oss en promenad och precis när matte ska släppa mig lös kommer det en stor hög med förskolebarn så jag och matte fick hoppa åt sida för att inte bli ner sprungna. Som tur var hann inte matte släppa mig (säger hon) men jag satte mig breve matte och kolla på dem så jag hade kunnat vara lös oxå egentligen:). Matte var jätte stolt över mig. Efter denna skräck upplevelse gick vi tillbaka till bilen och vänta på Flisan. Sen åkte vi till brudarna för att spring i skogen. Skorpan fick gå lös för en gång skull och det lär inte hända igen för hon blev borta så vi fick leta och letat och leta lite till! Så efter många rundor hittade vi henne liggandes bakom en stuga tuggandes på ett ben. Då var matte och Flisan inte så glade så vi fick inte vara med ute i stallet utan fick gå in och vänta tills de var klara med hästarna då fick jag komma ut igen. Träffa Pumis en snabbis innan vi skulle åka hem. Väl hemma så tyckte jag det skulle bli skönt att få lägga mej efter alla strapatser på eftermiddagen men de kunde jag glömma för mitt hem gjordes om till skönhetssalong matte gjorde en make over på Flis men som tur var kom husse hem efter nån timme så du hade jag honom på min sida. Lite bilder från idag och igår.


Flisan före makeovern




Efter makeovern


Kommentarer
Postat av: Hulda

Ni var jätte fina på bilden ! :) Kram Huld

2009-04-05 @ 19:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0