Matte kan trolla

Ja det är sant för igår när jag vaknade till efter en power nap i soffan på nästan två timmar:). Var stora sängen borta:( jag letade och letade men den fanns inte någon stans. Men som tur var så trollade matte fram den lagom till att vi skulle gå och lägga oss. Men hon lyckades inte helt för det saknas lite grejer så nu lkänns det som vi ligger direkt på golvet. (Sängramen har flyttat till huset och madrasserna får åka med till helgen är planerat// Matte). Annars har det vart rätt lugnt Smulan var och hälsade på mig i nya lyan igår tyvärr stannade hon inte på fika men det tar vi till helgen och då lovar jag bjuda på annat än bara vatten.

Min Smula

Jag och husse


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin Edlund

Har jag förstått rätt att ni flyttar in i erat nya hus till helgen?

Har Nemo fått en studsmatta haha.

Härligt kort på kompisen Smulan.



Ha det

2009-04-21 @ 19:23:09
URL: http://www.dptjejer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0