Snygg "Skorpa" och veterinär besök


Dagen började med att jag och matte åkte ut till tveta så matte kunde "göra" hästarna och jag kunde flörta med skorpan. Skorpan har aldrig vart så snygg som hon är nu:) Matte säger att ja måste lugna ner mig för slutar jag inte att va så pilsk så kommer hon ringa veterinären och boka tid för kastrering... vet inte riktigt va detta innebär men det kan ju inte va bra för det brukar inte sluta väl hos de där hemska människorna med sprutor. Matte säger också att det är för att Skorpan löper som ja tycker att hon är så fin. Skorpan är en fullvuxen grand danois på 65kg men jag ser inte det som något problem för när hon ligger ner kan jag ju slicka henne i örat samtidigt som jag gör ja ni vet vad=) så jag tycker att ja är en riktig gentleman. Husse säger till mig att ja är på fel ställe men de tror jag inte på... Sen packa mamma in mig Skorpan och Skorpans stora syster smulan också en vädigt attraktiv grandis tik i bilen för brudarna skulle få sig en varsin spruta så då får man ju ställa upp på brudarna och följa med på dessa hemsk heter. Sen åkte ja och matte hem och och myste innan vi gick till Sussan som skulle leka med mig en stund innan husse kom och hämta mig. Tack tant Sussan. De va vad som har hänt idag.

Slick och Voff

Mattes syster Flis Skorpan(Gul) och Smulan(svart)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0