Skogspromenad, inställd kil resa och BAD!!!

Igår var jag matte, Pingla och hennes matte ute i och gick spåret jag fick till och med gå lite lös:). Tyvärr tyckte matte att det var för kallt att gå naken så jag var tvungen att ha på mej min nya camo tröja så jag kunde inte springa så fort:( . 


 Idag skulle vi hälsat på Maja i Kil på kennel Andeless men det blev inte någonting med för Majas husse hade klättrar upp på en stege ramlat ner och brutit axeln (gubbar ska inte klättra så är det bara). Men Ingela Majas matte sa att vi var välkommna så snart Jan var på benen igen krya på dig Jan. Bara hoppas på att de blir snart för oj va kul det skulle va att få träffa kompisar (söta töser) i min egen storlek ;).
www.andeless.se


Sen kom husse med IDIOTISKA iden att jag behövde ett bad! Han om någon måste ju veta vad hemskt sådant är han är ju faktiskt man han oxå, eller vad han är jag är lite tveksam nu...
Men som tur va så kom Daniel med en present från honom och Lillemor en tröja den va super fin och jag slapp att frysa efter det hemska badet. Tusen tack Daniel och Lillemor ni är för goa den satt som ett smäck:) .
 Nu ska vi äta lite mat ses och hörs.




Kommentarer
Postat av: Ingela

Hejsan

Oj vad kul med egen sida för Nemo. Jag länkar till er, om det är okej.

Vi ses snart hoppas jag.

Kramar från oss

2008-10-22 @ 00:07:31
URL: http://andeless.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0