Pingla och Kil

Vakna nio drog upp matte hon kan ju inte sova bort hela dagen. Sen gick vi till ridklubben för hon skulle anmäla sig till en tävling. Men utanför klubben satt det ett svart jätte monster i en bil och skällde på mig och det gör man inte ostraffat vill jag lova så jag möffa lite för mig själv:). BMW åkte han oxå ja en annan för ju bara åka saab. När husse sen kom hem åkte vi till Pingla för att leka lite. De är inte lätt att hinna med alla brudar vill ja lova. Sen på lördag ska vi upp till Kil och hälsa på Snyggingen Maja med flock ska bli så trevligt att träffa lite kompisar i min egen storlek.

Möff möff=)

Jag och Pingla
Jag och Pingla

Nemo och matte mys
Jag och matte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0