Brud besök x2

Ojoj vilken helg!! Det börja på Lördag med att Pinglas moster Missan kom på besök hos Pingla hon skulle tydligen bo där tills tisdag morgon. Hon va så snygg och hon lukta så gott tyvärr va hon inte lika intresserad av mig av någon underlig anledning.... Förstår inte detta vem kan motstå mig?? =) Sen på söndag kväll när hela min flock och hela Pinglas flock var samlade så försvann bara matte med Pinglas matte?! Sen kommer de tillbaka med något av det vackraste jag sett en liten pudel på 1,5 år som matte döpte till Bambi hon ska bo hos Pingla tills vi hittat ett hem till henne men om ni frågar mig så får hon gärna stanna så länge hon bara vill. När jag inte trodde det kunde bli mycket bättre så har nu Smulan blivit lika super snygg som skorpan ojoj det är inte lätt nu..

Ha de Möff



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0