Bambi har fått ett nytt hem

Igår kväll åkte jag matte och husse till Pingla och Bambi för att passa på att umgås med Bambi nu innan hon åker. Hon har fått ett nytt hem och hon åker på torsdag. Tråkigt men sant finns ju fler brudar=) nej då det är nog bäst för Bambi hon kommer komma till ett hem där hon aldrig behöver va ensam då det finns en annan pudel i hemmet och hennes nya husse och matte jobbar inte längre så de kan ge henne all den uppmärksamhet som hon förtjänar. 
Här kommer äntligen lite bilder på den lilla söta vita=)

Ny klippt liten Bambi


Vi kommer sakna denna sötnos vill ja lova:(


 

Nemo och Bambi



Alla tre överlevde lovar=)

Kommentarer
Postat av: Tyson & Boriz C/o

Hej igen! Älskar bara den sista bilden haha... Jo jag hade inte haft ngt emot att flytta till Värmland,, älskar naturen där upp =)Snart ska jag o Tyson åka upp till Ingela o Jan i alla fall. Ska åka på utställning med Ingela till Norge =)



Kram

2008-10-27 @ 23:43:49
URL: http://miketyson.blogg.se/
Postat av: Tyson & Boriz C/o

Hej! Länka du,, jag har länkat dig =) Ja det ska bli super kul att komma upp igen och sen ställa i Norge. Boriz kan vi ju inte ställa i Norge då han är kuperad =( Hade tänkt ta med honom ändå och Jan kunde haft honom när vi var iväg. Men nu är den stackaren skadad =( Sen finns det ingen mening att släpa över honom till Norge. Bara för att! Blir en härlig semester för mig o Tyson bara hehe.... KRam

2008-10-28 @ 10:49:59
URL: http://miketyson.blogg.se/
Postat av: Tyson & Boriz C/o

Hallo! Ja Magda har verkligen lyckats med sidan =) ÄR super nöjd. Nu ska jag bara lära mig hur man uppdaterar osv haha.. Så alla får ha tålamod med uppdateringar osv =) Men sen kommer det vara full fart på sidan haha... Ja då dröjer det inte klänge från vi ses =)



Kram Anna

2008-10-30 @ 09:30:41
URL: http://www.blackpearls.se
Postat av: nemos fans

vilka goddiga bilder!!! man behöver inte ha en konflikt bara för att man visar gaddarna !!

Världens kompisar lr hur ??

3 störtsköna individer fångade på bild=))

2008-11-01 @ 23:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0