Nemo på hal is!

Nu har matte och jag komme hem igen var ute med brudarna i en timme oj va kul vi har haft. Fick gå lös hela tiden. Vi gick ner till sjön där isen till och med lagt sig. Jätte häftigt tyckte jag och klev ut på isen inte alla som kan gå på vatten :)matte tyckte det var mindre häftigt och skrek som en stucken gris på julafton när hon såg mina konster. Men vi kom hem hela och torra allihopa;) När vi kom tillbaka till huset fick vi gå in en stund för matte och mattes syrra skulle göra färdigt stallet. Så jag vänta och vänta så kom mattes mamma hem och då passade jag på att smita ut till stallet och oj va förvånad matte blev... men jag tror hon blev lite glad. Jag menar vem blir inte glad av att se mig??:)  


Jag på väg ner till sjön



Skorpan, Smulan och Ja



Kommentarer
Postat av: Tyson & Boriz C/o

Fina bilder =) Gillar den med Nemo på bryggan. Han verkligen spanar in ngt med attityd...



Kram

2008-11-04 @ 07:07:29
URL: http://www.blackpearls.se
Postat av: Ingela

Vilken snygging han är Nemo!!!!!

Kul att ses imorgon.

Kramar

2008-11-04 @ 17:16:21
URL: http://andeless.se
Postat av: UlleKillarna

Nemos brorsa Nolte här:)- lovar att du kommer känna dig bättre snart. Jag var snabbt på bena själv efter att min matte lurat iväg mig till veterinären för nötplockning. Och du, brudarna försvinner inte för det;)hehe



Går det för sig och länka kanske?



Syskonpuss från rödtoppen Laban

2008-11-07 @ 17:25:31
URL: http://www.123minsida.se/killarnas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0