Hemma igen!

Nu har vi komme hem från veterinären och usch va ont jag har vill jag lova orkar inte ens gå ut och kissa:( Men imorgon säger matte att jag kommer må bättre men det känns inte så just nu vill jag lova... Jätte synd om mig vill jag lova det började med att den där dumma vetrinären stack mig i rumpan två gånger=( och efter de två sprutorna blev ögonlocken såååå tunga men jag kämpa emot i säkert 5 min innan jag slockna. Sen vakna jag upp en timme senar med massa stygn, kortare klor och så groggy:( Nu är slutet nära! (tror Nemo som har gnällt oavbrutet sen vi kom innan för dörren //Matte) 
 Ha de så länge!

Ny opererad


Liten och svag






Kommentarer
Postat av: Tyson & Boriz C/o

Stackars lilla Nemo =( Vi sänder krya på dig hälsningar nere ifrån Malmö..



Kram från oss

2008-11-08 @ 10:43:32
URL: http://www.blackpearls.se
Postat av: Anna

Hej på er! Hoppas Nemo kryat på sig lite nu... Jag åker upp fre 21/11 anländer i Karlstad ca 17 =) Åker sedan hem på sön eftermiddag ca 15 ngt haha...



Kram

2008-11-10 @ 09:39:18
URL: http://www.blackpearls.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0