Som vanligt

Nu är jag på benen igen tack och lov, var ganska pigg redan dan efter men nu är jag så gott som helt återställd. I Lördags var jag jag matte och husse hemma och myste hela dagen och sen på kvällen kom husses lillasyster förbi för hon skulle sova över. Oj va hon är söt hon är husses lillsyrra låg hos hennen hela kvällen och natten och när vi vakna gick hon ut och gick med mig inte för att matte och husse inte är ute med mig men omväxling förnöjer :). Så Mathilda sov snart över igen. Sen var det farsdag igår och då tyckte matte och husse att jag var så pass pigg att jag skulle kunna följa med husse först till hans farfar och sen morfar för att fira. Medans matte var hos sin pappa och fira honom. På väg hem köpe matte en lite present till husse och godis till mig hon är snäll min matte:).
Så idag fick jag var ensam för matte skulle på massage:(. Men när hon kom tillbaka fick jag lite blodpudding så då vat det värt att vara lite ensam:)


Kommentarer
Postat av: Anna

Hallo! Japp vi tar tåget upp.. Ska bli spännande se hur Tyson klarar det =) Första gången haha...



Kram från oss

2008-11-10 @ 22:33:07
URL: http://www.blackpearls.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0