Ny sele och lek med brudar:)

I torsdags fick jag min nya sele en röd med flames på gött snygg:). Den här veckan har vart rena julafton en ny sele en ny leksak en grå sköldpadda som kan låta på tre olika sätt. Men nu bara låter på två olika sätt pga användar fel skit grejer!! :)Sen så hade matte köpt ett nytt foder av någon underlig anledning. Sen så har hon vart väldigt mys och puss sjuk och så säger hon hela tiden att hon har dåligt samvete för något som ska hända nästa vecka. Hon säger att ja ska kastreras men det tror jag inte det.

I dag har jag vart och lekt med Smulan och Skorpan jagat lite hästar hoppat lite hinder och klättrat lite på liggande träd:) .
Imorgon har matte lovat att vi ska mysa hela dagen då han har jobbat hela helgen och inte har haft så mycket mys tid med mig. Så har hon lovat att vi ska gå till "godis affären" och köpa godis som jag blev lovad när ja var ensam hemma i fredags när hon var på massage.

Min nya sele




Kommentarer
Postat av: Tyson & Boriz C/o

Tack för lyckoönskningen.. Den hjälpte i alla fall =) Tyson vann sin klass med CK och Boriz blev 3a med HP så det var minsann inga dåliga resultat =)



Den röda selen du har på Nemo.. Jag köpte med mig en likadan till Tyson´s brossa Santos =) Den är tuff! Kram från oss

2008-11-03 @ 00:40:01
URL: http://www.blackpearls.se
Postat av: Tuppenhänget :)

Ne men guud vikket fiint kort! Ingen bebis längre ;) Nu ska ja kika närmare på vad ni har hittat på här =) Kram Sandra

2008-12-05 @ 14:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0