Julvovve

Igår kom Daniel och Lillemor förbi med ännu en present till mig de skämmer bort mig så:). Lillemor hade vart ute och handlat och hittat denna söta juldress till mig. Så nu är det inte någon tveckan om vem som ska få vara Tomte hos oss i år;) Tack båda två ni är för goa.
Idag har jag matte och husse vart ute i skogen och tränat tyvärr missa matte att ta med sig kameran men men får gå ändå. Vi var ute och sprang på en gran odling perfekt att springa och gömma sig tyckte matte som försvann i tid och otid men jag hitta henne varje gång och då fick jag lite blodpudding. Så här kommer lite bilder på mig i min nya dress:).








Kommentarer
Postat av: Ingela

Oj vad tomten ska bli glad när han får en så söt Nisse som kan hjälpa till!

2008-11-16 @ 16:42:19
URL: http://andeless.se
Postat av: Anna

Tomten är lite tidig i år haha.. Söt! Kram Kram

2008-11-18 @ 08:57:25
URL: http://www.blackpearls.se
Postat av: Mini & Lellen

Vi kan hjälpa dej under julen, vår "morsa" klär på oss tyghorn.

Hennes knäppa humor går ut på att först måste vi bada, sedan kommer hornkepsen på. Då är vi julren



2008-11-19 @ 18:36:19
Postat av: Sandra

Vilken munter tomte ni har hehe Himlans goo!

2008-12-05 @ 14:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0