Blodpudding mmmm gôtt=)

Mmmm matte har hittat världens godaste godis torkad blodpuddig. Men det tråkiga är att jag måste jobba för att få de har ni hört något så dumt?? Fick vara ensam en stund idag igen eftersom husse var tvungen att jobba kväll precis som matte hade ju kunnat följa med men hur roligt är det att åka med i en lastbil?  Sen har matte fått tips om att man kan ha någon j*vla dräkt på mig ist för tratten eftersom jag bara hatar den där tratten. Så nu går jag runt med en vit bebis body när jag är inne och när jag sover hur töntig tror ni jag ser ut på en skala? Jo jätte töntig, jätte pinsamt!! Men  matte är förlåten eftersom jag får blodpudding när jag är duktig och står still när hon klär på mig den. Som tur är ska jag inte ha den mer än typ en vecka till.

På väg ur bodyn:)
Jag på väg ur bodyn;)

Så här tycker jag om tratten och bodyn 
Så tycker jag om tratten och bodyn




Nakenfis för en lite stund:) tuggar oxhud i soffan.

Kommentarer
Postat av: Anna

Godmorgon! Men lilla Nemo då... Du får hälsa honom och säga att vi tycker han är hur söt som helst =) Hoppas han har kryat på sig mer..



Kram från blåsiga Malmö

2008-11-12 @ 06:57:10
URL: http://www.blackpearls.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0