Nemo på tre ben

Nu var det ett tag sen igen. Men det har vart ganska lugnt förutom att jag trampa på en liten glasbit som försvann en cm upp i vänsterbaktassen:( var någon idot som krossat en flaska precis utan för våran trapp upp gång. Som tur var fick husse ut glasbiten men det är fortfarande lite jobbigt att gå:(. Matte tycker jag blivit jätte duktig att gå fot och att jag skött mig super bra nu det sista så hon ville visa pingla och farmor va duktig ja va men då fick jag plötsligt knäck i öra och hörde inte någonting:) förstår inte varför matte blev så sur när jag bara srang förbi henne för att leka med pingla. Men det var ganska kul att sen en halft hysterisk matte alldeles röd i anskitet med en skinkbit i ena handen och klicker & koppel i andra=). 

Så nu vet jag hur man gör ; )



Jag och husse trötta

Matte låt mig va!!



Kommentarer
Postat av: Ulle&Killarna

hahaha va söööt han är Nemo. Samma sovstil som brorsan;)hahaha



Den blå leksaken tänkte jag nog också köpa. Tycker Nemo den är svår?



kram från oss

2008-12-18 @ 23:19:24
URL: http://http://www.123minsida.se/killarnas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0