Matte har komme tillbaka:)

I helgen var jag och husse ensamma hemma för matte och husses mamma var i Stockholm och kolla på massa hundar.  De träffade bland annat sötnosarna Maja och Shelina och grabbarna Tyson och Boris. Maja gick det väldigt bra för berättade hon blev BIM och fick CERT och CACIB Grattis Maja med matte och husse och de andra duktiga dvärgisarna. Sen hade hon handlat lite presenter till mig och det är aldrig fel:). Jag fick bland lite lösgodis, en egen julstrumpa en jätte rolig mjukis med samma färger som mig och ett spel:) och ännu mer godis:). Sen i söndag var vi ute hos Smulan och Skorpan för matte skulle rida men det gick inte någe vidare matte ramla av och vi fick åka hem och lägga oss på värmedyna mmm jätte skönt. Så igår var vi ute och gick jag matte och husse och jag fick upp ett spår bävern hade vart i farten och fällt lite träd var tvungen att kolla upp detta:).  Så här kommer lite bilder från gårdagens äventyr.

















 

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja du Nemo, där skulle du varit med så många kompisar under samma tak, och din matte bjöd bort hälften av ditt lösgodis, TACK FÖR DET!

2008-12-10 @ 20:04:04
URL: http://andeless.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0