Atlas och Julklappar

 Dagen för julafton kom en "liten" kille på besök hem till oss. Den "lilla" kille heter Atlas och är en Dobermann hanne på 10 månader som behövde någonstans att bo. De visade sig att det inte blev så länge han åkte ifrån oss i söndags eftermiddag:(. Väldigt tomt blev det och vi saknar han otroligt mycket alla tre. Vi hoppas allt löser sig för honom för han förtjänar det bästa. 

På julaftons morgon fick jag och Atlas en varsin tjurmuskel mmm det var gott tyvärr åt Atlas mycket snabbar än mig och tyckte jag skulle dela med mig eftersom jag hade så mycket kvar det tyckte inte jag. Sen var det paket öppning:). Jag fick två pipisar och ett tuggben i TRÄ?? förstår inte riktigt va detta är med kommer nog på det så småningom:). Det var väl det som hänt här i runda slängar. Jo matte fick en kamera i julklapp så nu fotar hon allt man får aldrig vara i fre:(.

Sötingen Atlas


Jag



Grabbarna grus:)




Trött




Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Så var det 2009... Hoppas ni hade ett trevligt nyårsfirande =) Kommer ni till Göteborg ngt?



Kram

2009-01-02 @ 00:07:47
URL: http://www.blackpearls.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0